Relevante Content

De dienstverlening aan boord optimaliseren voor een sterkere concurrentiepositie

In de wereld van de luchtvaart zijn de ervaringen van passagiers van cruciaal belang en de verwachtingen van passagiers worden steeds hoger. Ook de concurrentie op cateringgebied neemt toe nu diverse bedrijven op de markt verschijnen die vergelijkbare diensten aanbieden tegen lagere kosten.

De complexiteit van de planning van hospitality in de luchtvaart wordt nog eens vergroot door de veelvuldige last minute wijzigingen in vluchtschema's en de toewijzing van gates, wat weer effect heeft op de reistijd en leveringsvolgorde.

Snelheid en flexibiliteit zijn cruciale factoren bij de levering van kwaliteitsdiensten aan luchtvaartmaatschappijen. Met de juiste technologie kunt u het gebruik van materialen en resources verbeteren, de productiviteit verhogen en betere commerciële overeenkomsten sluiten met klanten.

Quintiq levert de hulpmiddelen voor snelle besluitvorming door rekening te houden met de realiteit van vandaag, evenals met uw doelstellingen voor de toekomst:

    • Gebruik van resources
      Optimaliseer het gebruik van resources en verklein het risico van verstoringen van de leveringsvolgorde.
    • Service Level Agreements
      Zorg ervoor dat het niveau van de service aan luchtvaartmaatschappijen consistent is, ongeacht een toegenomen vraag naar service en last minute voorkeuren van passagiers.
    • Offertes en contracten
      Maak gebruik van what-if scenario's om het effect van een offerte op uw bedrijfsdoelen te bepalen.